Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Ny bilruta...

Av Astrid - 12 februari 2010 23:03

Har bytt ruta på bilen i dag, var hos Karin under tiden.

Hon är sjuk i halsfluss, och tur va väll de för va annars skulle jag göra från 08.00 till 14.30??   


Vi såg tv, titta på hus på nätet, åt lunch och en semla från lill ica (dom är godast på samhället)


Hon jobbar ju jämt annars så man hinner ju inte umgås så mycket.

Fredrik sa i kväll: He va längesen Karin å Magnus va hit!!   

Jag måste nog baka semlorna i helgen så jag kan lura hit dom.


Maja hade party i dag, dom var bara 4 st men de räcker, dom lekte, åt tacos och kladdkaka å ostkrokar och säkert var de nå mer som jag har glömt!  


Håkan kom å hämtade alla 3 kring 19,00. men dom hade ju åkt med bussen så det blev ju några timmar ändå.

Var nog spännande för Miriam som aldrig har åkt buss hit. Men de gick finnt!


Har ringt å tjata på min doktor i veckan, få se om man får nå vettigt svar snart!   


Få se om onga ska på vittjåkk i morron, det skulle ju vara fint väder.

Annars händer det inte mycket här ute i skogen!!


Har bara träffat Jonas som tvärest i Måndags, hmm ska nog dit till veckan. Den lilla stackaren har ju hafft magsjuka   


Nä nu blir det tv en stund i lugn å ro, alla sover utom jag (som vanligt)   


/A

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Astrid - 17 april 2010 22:37

Som  sagt så skriver jag på den andra bloggen, orkar inte skriva i två. Men i den står det inte nå spesiellt, bara vad som händer. Inga inlägg som är "hemliga" eller vad jag ska kalla det.   Är jag upprörd lär jag väll skriva här ibland    ...

Av Astrid - 21 mars 2010 21:22

Ja då var det söndag i gen, tvätt å allt som ska tänkas hända i veckan. Emil ska prya på K4 i två veckor så det blir nog bra! Maja har uvs i morron och jag ska till Frissan igen så hon får laga till håret     Karin såg ju inte enns att jag har klip...

Av Astrid - 20 mars 2010 19:15

Jag skriver mer på den andra bloggen just nu, men har en nedräkning till skärtorsdag som känns gode nice, sen få vi se var det blir i påsk. Just nu  i denna stund mår jag piss, fetångest, vet inte varför!!   Ska till sjulnäs i morron å hämt...

Av Astrid - 15 mars 2010 19:10


Har skaffat mej en till blogg, som jag skriver lite annat i, här är min ventil. Den andra är väll lite mera för alla. Vilket ju inte denna är!! (den står under länkar, Mitt i skogen) Maja kom hem från skolan å berättade att Maggan ha...

Av Astrid - 15 mars 2010 11:47

Ja då var det Måndag i gen, få se vad denna vecka har att ge    Förra veckan var ju okej tills Tina skulle försöka få till en eller två skiljsmässor. Men hon lyckades inte vidare bra, Fredrik skrattade bara åt henne och jag fnissar, hon är ju hel...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards