Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Söndag kväll och jag ska besikta bilen i morron!!

Av Astrid - 31 januari 2010 22:49

Ja då var denna helg slut, och kallt har de varit!   

I går städade jag toaletten, låg under badkaret och skurade. Eller låg o låg jag ser ju ut som en valross så de var väll mera brevid badkaret.

Inte de lättaste å nå under kan jag säga.    men efter 2 timmars knäskurandes så var det frächt på dass   

Sen var det ju bara å snöra sej själv i badkaret och ducha bort lite egen skit!!


Såg Robinson å tyckte rätt vann   


Har hafft huvudvärk i dag och inte vare på topp!!

Maja bakade en tårta som såg ut som en hästsko och bjöd över farfar å farmor på kvälls fika!


De blev chilli con carne till middag.


I morron ska jag följa Karin till Piteå på ultraljud, spännande   

blir väll kolla rean å äta på kina skulle jag tro!


/A

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Astrid - 17 april 2010 22:37

Som  sagt så skriver jag på den andra bloggen, orkar inte skriva i två. Men i den står det inte nå spesiellt, bara vad som händer. Inga inlägg som är "hemliga" eller vad jag ska kalla det.   Är jag upprörd lär jag väll skriva här ibland    ...

Av Astrid - 21 mars 2010 21:22

Ja då var det söndag i gen, tvätt å allt som ska tänkas hända i veckan. Emil ska prya på K4 i två veckor så det blir nog bra! Maja har uvs i morron och jag ska till Frissan igen så hon får laga till håret     Karin såg ju inte enns att jag har klip...

Av Astrid - 20 mars 2010 19:15

Jag skriver mer på den andra bloggen just nu, men har en nedräkning till skärtorsdag som känns gode nice, sen få vi se var det blir i påsk. Just nu  i denna stund mår jag piss, fetångest, vet inte varför!!   Ska till sjulnäs i morron å hämt...

Av Astrid - 15 mars 2010 19:10


Har skaffat mej en till blogg, som jag skriver lite annat i, här är min ventil. Den andra är väll lite mera för alla. Vilket ju inte denna är!! (den står under länkar, Mitt i skogen) Maja kom hem från skolan å berättade att Maggan ha...

Av Astrid - 15 mars 2010 11:47

Ja då var det Måndag i gen, få se vad denna vecka har att ge    Förra veckan var ju okej tills Tina skulle försöka få till en eller två skiljsmässor. Men hon lyckades inte vidare bra, Fredrik skrattade bara åt henne och jag fnissar, hon är ju hel...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards